2 w 1 – promocja i reklama z taśmą z nadrukiem

Proste rozwiązania, które są w stanie przynieść realne efekty? Dokładnie tak! W przypadku taśm samoklejących możliwości są znacznie większe, niż mogłoby się wydawać. Bezpieczne i trwałe pakowanie, a do tego informacja dla kuriera, jak obchodzić się z paczką. Co więcej, informacja dla samego zainteresowanego, co może być zawartością pakunku. Jak to jednak ma się do konkretnych zamówień odbiorców? Gdzie tu haczyk?

Problemy, których można uniknąć

Niech rzuci pierwszy kamieniem ten, kto nie miał nigdy do czynienia z niedokładnym i nierzetelnym kurierem. Takie sytuacje zdarzają się tym częściej, im więcej produktów zamawiamy. W dobie, gdzie wszyscy się spieszymy, niekiedy brakuje rąk do pracy, a w ferworze składanych zamówień sami zapominamy, co i kiedy ma zostać dostarczone, nietrudno o problemy z bezpiecznym transportem i odpakowywaniem paczki. Najczęściej za uszkodzenia winimy kurierów. Jednak niejednokrotnie i nam zdarza się uszkodzić zawartość podczas nieostrożnego obchodzenia się z już odebraną przesyłką lub w trakcie jej otwierania.

Co można poradzić na takie trudności? Firmy mają szansę pod tym względem jeszcze lepiej zadbać o odbiorców. W ich rękach jest (a właściwie powinno się znaleźć) narzędzie, które przyjmuje na siebie rolę reklamy, interesuje i inspiruje, a wśród odbiorców wywołuje pożądane reakcje. Nawet tych w pierwszej chwili, niekoniecznie zainteresowanych. Mowa o akcesorium, jakie stanowią taśmy z nadrukiem. Praktyczny artykuł służący do pakowania i zabezpieczania paczek. Jeśli zostaje wybrany w kolorze, a do tego opatrzony nadrukiem, zyskuje na walorach reklamowych.

Próżno szukać lepszego sposobu na promocję. Produkt – od momentu zamówienia/kupna w sklepie, aż do czasu, gdy trafi do rąk odbiorcy, przechodzi… przez wiele rąk. Paczka wędruje przez magazyn, punkt pakowania, samochód dostawczy bądź inny środek transportu. Na każdym etapie jest widziana przez tyle osób, że ostatecznie zwiększa się szansa na zainteresowanie firmą, usługą czy produktem. Nadruk może być praktycznie dowolny, a to oznacza, że przypisuje mu się celowe funkcje.

Skutecznie, choć ekonomicznie

Na wszystkie działania prowadzone online i offline, by trafić do Klienta, zatrzymać go, ale i przyciągnąć uwagę tego nowego, wydawane są niemałe kwoty. Sztab ludzi pracuje każdego dnia nad detalami, pozornie – dla osób postronnych – mało ważnymi elementami, by uzyskać efekt sprzedażowy, zainteresowanie, a finalnie zaufanego odbiorcę chętnie wracającego po więcej. Dużo pracy, to i dużo wydatków. Gdzie szukać miejsca na oszczędności?

Oszczędności przynoszą proste rozwiązania, które owocują osiąganiem założonych celów, ale nie wymagają dużych nakładów finansowych. Taśmy z nadrukiem to ekonomia, bo narzędzie, które ma walory praktyczne i bez którego nie może się obejść praktycznie żadna branża, mieści się w budżecie finansowym przeznaczonym na reklamę, nawet najmniejszych, lokalnie działających firm.

Niewielka rozmiarami, ale robi wrażenie!

Taśma z nadrukiem to niewielkie rozmiary. Zajmuje minimum miejsca, bo najważniejsze jest zadanie, które ma do spełnienia – dobre zabezpieczenie pakunku i uczynienie go stabilniejszym, odpornym na działanie czynników zewnętrznych. Przy zachowanych walorach praktycznych, pojawia się miejsce na reklamę, która w tej formie robi wrażenie na odbiorcach, choć nie jest w żaden sposób nachalna.

Ten punkt programu promocyjnego powinien znaleźć się w małych, średnich i dużych firmach. Wszędzie tam, gdzie od Klienta zależy przyszły sukces.

 
Opublikowany w Inne

Dodaj komentarz

CommentLuv badge